PESANAN WAT DIRI SENDIRI

SETELAH BERUMAU 23 TAHUN NIE...SAYA NUR HANA M.RAZALI TELAH BERJANJI KEPADA DIRI SENDIRI BAHAWA SAYA :-

  • akan BELAJAR bersungguh...
  • akan membalas jasa kedua ibu bapa saya
  • akan menjadi seornang pendidik yang berdedikasi dan cemerlang
  • akan berjasa dalam perniagaan USANA saya...
  • akan berubah kepada yang lebih baik
  • akan berusaha tok menjadi insan yang berguna
  • akan lebih matang dalam menghadapi dugaan dalam kehidupan
  • akan pastikan xde yang mengis bile saya xde lagi..
  • akan terus tabah hadapi semua yg berlaku
  • akan berjuang tok memiliki caldina
  • akan terus menanti seseorang yang bakal mememiliki aty ini..
  • akan pergi ke tanah suci...
  • tidak akan bohong pada aty n perasaan sendiri
  • tidak akan toleh kebelakang
  • tidak akan letakkan kepercayaan yg sepenuhnya kepada lelaki
  • tidak akan mudah menyerah kalah ngan maslah yang datang
  • tidak akan menagis kerana insan bergelar lelaki...


per lagi ek terlupe lak...t r klu ada t ana tambah...

No comments: