DARI SESEORANG KEPADA SESEORANG...

ya Allah..
jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pd seseorg yg melabuhkan cintanya kpdmu,
agar bertambah kekuatnku untuk mncintaimu..
ya muhaimin..
jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
yg hatinya tertaut padamu
agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu..
jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatimu,
jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yg merindui syahid di jalanMu,
Ya Allah,,
jika kau halalkan aku merindui kekasihmu,
jgn biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..
amin..
doaku,,agar kita sama2 berjaya dunia dan akhirat
berjaya dalam mngharungi segala dugaan dan cabaran,
yang sememangnya menguji kekuatan iman,,
kerana tapak iman itulah yg menemukan cinta yg selama ini telah hilang..
semoga cinta yg dicari telah ditemui
semoga Allah meletakkan kita d bwh payung
rahmatnya insyaallah..

No comments: